Hakkımda

Fotoğrafım
Ben benim, başka biri ya da herhangi biri değil... Ve ben sadece bana benzerim başka kimseye değil... O yüzden beni tanımak için beni tanıman gerekir ama yine de çok zor işin..

26 Ağustos 2010 Perşembe

BüyüCem ben merak etme-9

Kız ve erkek yeni tanışmışlar ve sadece iki defa kahve içmek için buluşmuşlardır. Çocuk, kızı hafta sonu beraber vakit geçirmek için kendi evine davet eder. Erkeğin ve kızın birbirlerine verdikleri mesajlar nettir, ama erkeğin tecrübesizliği, kendisini zor duruma sokar ve adını kaybeden bölümüne yazdırır. Ve işte devamı…
E: Cumartesi akşamüstü bana gelsene...
K: Bu Cumartesi olmaz ama bir gün gelirim tabii ki de, film izlemeye falan…
E: E niye bu Cumartesi gelmiyorsun?
K: Başka bir gün belki ama bu cumartesi değil.
E: Niye peki? Ne zannediyorsun ki? Bana sapıkmışım gibi davranma.

Burada erkek kendi kalesine ilk golü atar. Dur yahu kız sana sapıksın demedi ki, hatta niçin gelemeyeceğini bile söylemedi?

K: Ne alakası var canım?
E: Bana güvenmiyor musun anlamadım ki?

E tabii ki bu durumda kız sana güvenmiyordur ama… Sen bunu anlayamadın mı yani?

Kızın iç sesi: "Salak tabii ki güvenmiyorum. Dur be yahu seni tanımıyorum bile…"
Ama bunu daha genel bir şekilde dile getirir.

K: Güvenmemek değil ki olay…
E: Çok komiksin yahu… Bir daha da seni asla çağırmam.
İki gün sonraki erkeğin ilk mesaj;
“Bu Cumartesi gelecek misin?”
E bence de sen komiksin ama be, erkek rolündeki insan… Yahu her şeyin bir yolu yordamı vardır da, sen devamlı kendini ele verdin bu konuşmada… Taktikler hatalı, çok acelecisin. Gerek yok ki buna… Verdiğin mesaj çok net; o akşam seni götürmeye çalışacağım, fazla teferruata gerek yok, sadede gelelim. E sen gel tabii de, her kız oraya kolay gelmez be yavrum... Bir de kadının ruhu denen bir şey var, önce onu okşa, sonra vücudunu okşarsın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder