Hakkımda

Fotoğrafım
Ben benim, başka biri ya da herhangi biri değil... Ve ben sadece bana benzerim başka kimseye değil... O yüzden beni tanımak için beni tanıman gerekir ama yine de çok zor işin..

23 Ağustos 2010 Pazartesi

BüyüCem ben merak etme-7

Karşılıklı bir büyüCem durumu... Her iki taraf ta birbirine açıkça seni istiyorum diyemeyip, klasik didişmeceye giriyor. Sohbetin bazı yerleri çok manidar ama...

K: Melek serisi bitti, bülbül mü başladı şimdi ? :D
E: Bakalım başladı mı, bitecek mi göreceğiz... Çıtırım 20 yaşında:)
K: Hey Allah'ım :) Allah akıl fikir versin sana ne diyeyim :) Dediğini kendin de işitiyor musun? 20! :)
E: Ne var be, sen kendinden 15 yaş büyükle oluyorsun biz bir şey dedik mi?:) Ben de 15 yas küçüğünü tercih ettim... Boy 1,80 vücut maşallah, bebek gibi de bir şey daha ne olsun. Uzun seneler taş kalır, hizmet eder kocasına:)
K: İyi:) Çocuklarınla birlikte büyütürsün:D Senin böyle mahsun, kanadı kırık ufaklıklara karşı bir sempatin var. Acaba kendi kötü taraflarını böyle örtme psikolojisi olabilir mi dersin? :P
E: Büyütürüm ne olacak, eğer böyle bir katkım olacaksa ne ulvi;) Ayrıca benim ne kötü yanım var ki? Kotu insanlar sevilmez... Benim o kadar çok sevenim var ki, şükürler olsun hıh!
K: Sevilmiyorsun demedim ki:) Bir dengini bulamadın sadece…
E: Kötü taraflar diyorsun oradan vardım olaya... Bulmak istediğimi kim söyledi ki? Ben böyle yaşamaktan memnunum ve mutluyum. Sorun yok yani... Ayrıca önce aynaya bir bak sonra laf yetiştir. Seninki çok denk ya… Babana iyi bak aman erken yaşlanmasın, 40’lı yaşlar önemlidir hahahahah:)
K: :))) Çingeneleşmeye bayılıyorsun:) Laf yetiştiremiyorum yahu :D
ben 27 yaşıma geldim, bebiş değilim sayın kişi…
E: İşte benim için fazla kartsın, ama onun için de bebeksindir;) hahahahah... Yani mesela adam, benim gibi 13 yaşında ilk seksini yapmış olsa ve yaptığında çocuğu olsa senin yaşında olurdu:)
K: Ben senin için ne olduğumu sormuyorum sayın kişi :) Konumuz senin bu genç kadın sempatizanı tarafın... :)
E: Valla hala literatürde benimki gibilere çıtır deniyor... Seninki gibilere de amca...:) Siz de bil mukabele...
K: Amca dediğin senden 5 yaş büyük:) 5 sene sonra sana da amca diyecekler o halde:) Neyse artık bu kadar amca vıdı vıdısını boşa yaptın :) Çünkü 4 gün önce bitirdik.
E: Aaaaa ama kültürlü, oturaklı, tam senin kalemindi, senin ruhundan anlıyordu? Aaaa ne oldu, çok iyi vakit geçiriyordunuz tüh… Ama ama? Dur bir dakika, evet evet ben sana söylemiştim di mi?:) ahahahahah
K: Yok bu saydıklarının hepsi yerindeydi:) Başka bir sebepten ötürü...Sen söylemiştin durumu olmadı. Konu çok farklı...:)
E: Eminim farklıdır ve kimse anlayamaz bunu değil mi yaa… Hep böyle olur iste...:)
K: Yok herkes anlayabilir ama özel bir durum… Onunla ilgili...:)
E: Hımm kuşta mı sorun var??? Vah canım...:)
K: Yok canım o bakımdan hiç bir problem yok, harika hatta ama dediğim gibi özel bir durum vardı. Her neyse paylaşmam lüzumsuz kaçar.
E: Yahu ne özel durum olabilir ayrılmak için kardeşim bırakın bu ayakları, bahaneleri...:) Sağlık özel bir durum değildir, işlerin kötüye gitmesi özel bir durum değildir, şehir değişikliği özel bir durum değildir... Bunların dışında ne olabilir, aldatmış olabilir, yalan söylenmiş olabilir, eski eş vakası olabilir bunların hepsi de normal... Geriye de ancak ya uzaylı istilası, ya herifin biseksüel olması kalır ki bunlar biraz normal dışı:)
K: Peki ben mevzuyu kapatayım çünkü bu saydıklarına dahil bir sebepte değil. İyi günler sana, kendine iyi bak..
E: Aman iyi be anlatmazsan anlatma...:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder