Hakkımda

Fotoğrafım
Ben benim, başka biri ya da herhangi biri değil... Ve ben sadece bana benzerim başka kimseye değil... O yüzden beni tanımak için beni tanıman gerekir ama yine de çok zor işin..

22 Ağustos 2010 Pazar

BüyüCem ben merak etme-6

Konuşmayı iyi okuyun. Adam kıza sadece yardım etmeye çalışmış amacına ulaşsın diye... Bolca msn ve face sohbeti ve zaten topu topu bir kez görüşüp kahve içmişler ve adam elindeki imkanları kıza sunmuş. Bunlar konusunda destek verebilirim diye... Sonuçta kızın durumu müsait olmamış ve gerçekleşememiş bu plan... Hikayenin öncesi bu... Yine klasik günümüz msn sohbetleri falan ama seviyeli, "ortada fol yok yumurta yok" durumu var. Sonra kız aşık(!) oluyor birine ve irtibat kesiliyor. Kız ayrıldıktan sonra ise ilk mesaj; birkaç gün içinde adama... E buyrun okuyun, ve buyrun burdan yakın... E tabi bir büyüCem durumu vakası daha...


K: Aşk yok demiştim sana :D
E: Önce selam
K: Selam naber (=
E: Aşk olmadığını ben de sölüyorum hep... Aşk var demedim, aşkı yazarım dedim. Bende iyiyim çok şükür... Ayrıca sen bunca zamandır niye arayıp sormadın? Bu biraz hoş diil... Yani hayatına bir erkek girince diğer erkek arkadaşlarını silicen mi böyle?
K: Evet sadakatsizlik olarak görüyorum ben öbür türlüsünü (=
E: Ben de senin bu yaptığını samimiyetsizlik olarak görüyorum... Bak şimdi kim var ve kim hayatında yok? Yok sayacaklarına dikkat etmen gerekir. Asla hiçbir ilişkin için arkadaşlarını yok sayma... Sana tavsiye...
K: Çok yakın arkadaşlarımı zaten yok saymam hiç bir zaman(=
E: Ha beni o kategoride olmadığım için yok saydın yani? Konuştukça batıyorsun. Bence dikkat et... Neyse hadi eyvallah, bu cümlelerden sonra sana hayatında başarılar diliyorum, kendine iyi bak... Umarım birgün ne dediğimi anlarsın
K: Yok saydığımı kimse söyleyemez ki... Sadece erkek arkadaşım sorduğu zaman, kim olduğuna cevap verebileceğim kişilerle muhabbetime devam ettim. Batacağım bir durum da söz konusu değil zaten..
E: Bu daha da saygısızca bir cümle oldu... Zorlama istersen... Sen eğer benim kim olduğuma cevap veremeyeceksen, ben sende bir problem olduğunu düşünürüm.
K: Tamam düşün, anlattıklarımı zıt yöne çekiyorsun sanırım.
E: Bence sen düşün senin yaşındaki birinin ne demek istediğini çok net anlarim... Ha anlamamışsam da şans eseri, sen anlatamamışsındır. Ama cümlelerini sen bir daha oku... Yoksa bu sohbet benim büyüCem bloğuma malzeme olacak.
K: Bence sen bir daha oku... Kendini benim yerime koy ve cevapla ben yanlış birşey söylemedim.
E: Çok yanlış şeyler söylüyorsun. Sen bir düşün hatta iki kere daha düşün... Benle de, sen yanlış anladın, ben yanlış anlattım polemiğine girme...Eğer sen benim, kim olduğumu ki, yanlızca sana yardım etmeye çalışan ve destek olan biriydi, anlatamıyorsan şimdi yok olan bir kişiye ve dönüp benle dertleşmeye çalışıyorsan, bence sen bir daha düşün ve sor kendine... Ben senin hesap veremeyeceğin bir kişi degildim. Ama sen biri varken arayıp sorma, sonra ayrılınca "naber nasılsın"... Sen bunda samimiyet görebiliyorsan, süper... Oğreneceğin çok sey var derim ben sana bu konuda...
K: Ben sadece faceden eklediğim birisi diyemezdim demeye getirdim, ama sen daha farklı yere çektin sanırım..
E: Ben kendimle ilgili yukarıda anlattığım şeyler olarak görüyorum kendimi senin sadece faceten ekledigin biri değil ve hakkaten bu da başka bir saygısızlık oldu... Sonuçta senin iyiliğin için efor harcadım ben... Hakkaten büyümen lazim... 5 yıl sonra utanırsın bu cümlelerini tekrar okuduğunda eminim... Ama artık daha fazla rencide etme ve gözümdeki insani değerini yok etme istersen!
K: İyi geceler.
E: Sana da...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder