Hakkımda

Fotoğrafım
Ben benim, başka biri ya da herhangi biri değil... Ve ben sadece bana benzerim başka kimseye değil... O yüzden beni tanımak için beni tanıman gerekir ama yine de çok zor işin..

23 Ağustos 2010 Pazartesi

BüyüCem ben merak etme-8

Son zamanların çıldırtan büyüCem diyalogaları, alın o zaman...
"Yahu arkadaşlar devamlı bir yerlerden mesaj atıp saçma sorular sormayın. Alın size sorularınıza toptan cevaplar;" der yazar ve de yazar...

1- Aaa aşık mı oldun, o şiirler kime?
cevap: hey yarabbim içimden geliyo yazıyorum yahu, illa birine mi olması lazım??
2- Çok ağır şeyler ama yazık diil mi kıza? (sevgisizlim bloğu için)
cevap: Evet ben ruh hastasıyım çünkü kızın birine blog açtım ordan giydiriyorum, hey yarabbim yahu!!!
3- Yok yok yıllar seni kalpsizleştirmiş?
cevap: Allahım sabır ver yaaa, kardeşim yazarı okumadan önce önsözünü bir oku, yazarın tüm yazılarını oku, sonra konuşalım istersen.
4- Ama insan hissetmeden yazamaz ki, yok yok sen kesin aşıksın(ya da buraya seni biri çok üzmüş lafı geliyor)
cevap: Be insanoğlu yapma bunu, illa yaşadığımı mı yazacağım yani? Gördüğümü, hayal ettiğimi yazamaz mıyım yahu?
5- İyi geçirmişsin kıza...
cevap: Şimdi sana da bir tane geçiricem o olacak.
6- Aaa ne güzel aşk ya...(ya da "aaa aşık mı oldun yine sen?")
cevap: Sen de yaşamak ister misin? Hadi gel buluşalım. (ya da hadi buluşalım sana da aşık olıyım istersen)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder