Hakkımda

Fotoğrafım
Ben benim, başka biri ya da herhangi biri değil... Ve ben sadece bana benzerim başka kimseye değil... O yüzden beni tanımak için beni tanıman gerekir ama yine de çok zor işin..

22 Ağustos 2010 Pazar

BüyüCem ben merak etme-5

Kadın-erkek ilişkilerinde çok görülen vakalardandır, kıvranmalar… Söylenemez bazı cümleler, genelde ilkokulda yaptığınızı hatırlar mısınız? Kızın erkeğe cimdik atması ya da erkeğin kızın saçını çekmesi, yani birbirine sataşma ön sevişmedir. Söyleyemez çünkü biri diğerine hislerini… Tamam ilkokulu anladık ta, 30’lu yaşlarda, bir kadın aşağıdaki gibi davranırsa, erkek öyle bir ukalalık yapar ve cevap yapıştırır ki, oyunu bitirir. Sonrası mı? Haydi siz tahmin edin. Erkeğin son cümlesi zaten nasıl bittiğini göstermiyor mu? Not: msn konuşması olduğundan kullanılan ifadeler aynen yayınlanmıştır.)

K: Hayat felsefen bayatlamış biraz :)
E: Felsefeler bayatlamaz, bok atmak için yer arama… Ayrıca o çıkış felsefemdi, 10 maddeye kadar geliştirdim felsefemi de, ağır gelir diye yayınlamıyorum:)))
K: Evet bu bok atmak içindi :P
E: Özledin galiba beni? Sataşmadan duramıyorsun:)
K: İnsan alışkanlıkların kolay kolay vazgeçemiyor:)
E: Yani açıkça özledim diyemiyorsun da, nasıl kıvranıyorsun. Söyle… Söyle yavrum; “özledim seni” de… Bir şey kaybetmezsin, tilkinin dönüp, dolaşıp, geleceği yer kürkçü dükkanıdır. hahahahahahah…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder