Hakkımda

Fotoğrafım
Ben benim, başka biri ya da herhangi biri değil... Ve ben sadece bana benzerim başka kimseye değil... O yüzden beni tanımak için beni tanıman gerekir ama yine de çok zor işin..

7 Kasım 2010 Pazar

BüyüCem ben merak etme-11

Kadın ve erkek bir cafede oturmuşlar ve birbirlerine ilgileri var mı yok mu konuşmaktadırlar. Özellikle kadında ciddi “git-gel”ler vardır. Erkek merakla ve gülümseyerek dinlemektedir, anlattıklarını kadının…
K: Aslında sen çok olgunsun, çok kültürlüsün, senden öğrenebileceğim ve bana katabileceğin çok şey var. Ayrıca etkiliyorsun da beni… Ama ilişki anlayışlarımız ve çerçevelerimiz birbirinden farklı… Bir ilişkimiz olursa seni yorabilirim ben ve isyan ettirebilirim seni…
E: Sana söylemiştim, ilişki yaşayamayız biz diye… Benim bildiklerimi ve söylediklerimi söylüyorsun bana…
K: Peki o zaman söylenecek bir şey pek kalmadı. Kalkabiliriz artık…
E: ?? Tabii ki de sen kalkabilirsin, neden olmasın.
K: (kızarır) Doğru… Kıvırabilir miyim acaba?
E: Tabii o da olur, hangi müziği çaldırayım?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder